خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/13 - 10:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مرادی تشریح کرد:

نگرانی مردم قشم از دوگانگی مدیریتی بین فرمانداری و منطقه آزاد/تعهد وزارت راه برای احداث 110 واحد مسکونی در جزیره ابوموسی

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس، ضمن اشاره به نگرانی مردم قشم از دوگانگی مدیریتی بین فرمانداری و منطقه آزاد، هدف قانونگذار برای ایجاد این دو مدیریت را کار بیشتر در جزایر این منطقه که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، دانست.

احمد مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در بیان یکی از مشکلات موجود در قشم که در تلاش است در جهت تامین رضایت مردم این منطقه حل شود، گفت: مردم قشم به دلیل دوگانگی مدیریتی که بین فرمانداری و منطقه آزاد ایجاد شده است، نگران هستند چرا که وجود این دوگانگی اصلا مطلوب نیست.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هدف قانونگذار این بوده است که دو مدیریت همزمان فرمانداری و منطقه آزاد برای کار بیشتر در جزایر این منطقه که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، وجود داشته باشد.

مرادی با اشاره به وضعیت ابوموسی، تاکید کرد: هم‌اکنون جزیره ابوموسی از شرایط خاصی برخوردار است و این وضعیت می‌طلبد که روند خدمتگزاری در آن تسریع شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: البته سازمان تامین اجتماعی و شستا اقداماتی را با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزیر راه و شهرسازی به منظور بهبود وضعیت جزیره ابوموسی انجام داده‌اند کمااینکه تعهد دادند تعداد 110 واحد مسکونی ساخته و به مردم ابوموسی تحویل دهند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379196
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار